Restitutiebeleid

1. Restitutiebeleid

Bij AneeTV streven we ernaar dat onze klanten tevreden zijn. Daarom bieden wij een garantie van 15 dagen waarbij u een terugbetaling kunt aanvragen als onze diensten niet aan uw verwachtingen voldoen.

2. Criteria voor terugbetaling

Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, moeten de volgende voorwaarden worden gevolgd:

  • Het verzoek moet binnen 15 dagen na de aankoopdatum worden ingediend.
  • Een geldig aankoopbewijs, zoals een betalingsbevestiging of factuur, moet worden ingediend.
  • Terugbetalingen zijn niet beschikbaar als meer dan 50% van het abonnement al is gebruikt.

3. Hoe vraagt u een terugbetaling aan?

Volg deze stappen om een terugbetaling te ontvangen:

  1. Neem contact op met onze klantenservice via WhatsApp of e-mail en leg uit waarom u een terugbetaling wenst.
  2. Dien het bewijs van uw aankoop in (bestelnummer, e-mailadres, enz.).
  3. Ons supportteam zal uw verzoek zo snel mogelijk beoordelen en afhandelen.

4. Terugbetalingsmethode

Wanneer uw verzoek wordt goedgekeurd, ontvangt u de terugbetaling via dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd kan verschillen per betalingsdienst.

5. Contactinformatie

Voor vragen of ondersteuning met betrekking tot ons restitutiebeleid, kunt u ons bereiken via:

Bij AneeTV zijn we toegewijd aan het leveren van uitstekende diensten. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we staan klaar om u te ondersteunen wanneer dat nodig is.

Blader door onze veelgestelde vragen voor meer informatie

Insuco

About

We denounce with righteous indignation and dislike men who beguiled and demoralized by the charms of pleasure of the moment, so blinded by desire, that they cannot foresee the pain and trouble that are bound to ensue and equal blame belongs to those fail in their duty